Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce.
Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w formatach dopasowanych do każdego Klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect, jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców.
Spółka posiada nowoczesne Centra Dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce.
Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.
Stokrotka proponuje swoim Klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych, niskich cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: mięso, drób, wędliny, pieczywo, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą i alkohol.
Bardzo ważnym elementem tej zróżnicowanej oferty są produkty od lokalnych dostawców, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty marki własnej sieci. Wszystko to gwarantuje Klientom sklepów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych zakupów na każdą okazję.
Dodane przez Stokrotka