Wczytywanie...

Zakres obowiązków: 

  • Prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • Sporządzanie dokumentacji kadrowej,
  • Rozliczanie czasu pracy,
  • Ewidencjonowanie danych w systemach HR,
  • Obsługa klienta wewnętrznego w zakresie spraw związanych z obsługą kadrową pracowników i byłych pracowników,
  • Udział w projektach z zakresu digitalizacji i optymalizacji procesów HR,
  • Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów.

Wymagania: 

  • Wykształcenie wyższe, lub w trakcie studiów (4 lub 5 rok);
  • 2 lata doświadczenia w obszarze administracji personalnej;
  • Zaangażowanie, chęć rozwoju i nauki;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją,
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności,
  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat,
  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników,
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń,
  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
BNP Paribas Bank Polska S.A
Profil firmy
Branża
Finanse
Liczba pracowników
8500
Założone w
2011
Miasto
Warszawa

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować